Fru Siljebåt

Nu tänker jag då ta tillfället i akt och tillägna ett inlägg till denna extravaganta fröken. Så här kommer en intervju med yours truly Fru Siljebåt!
Frågor till siljebåten!
1. Hur mår du?
jag mår bra tack !
2. Din syn på bananer? Smak? Fördelar och nackdelar med denna frukt? Om denna frukt inte intressarar dig vad finns det då för andra frukter som intresserar dig?
jag tycker bananer är gött.. nackdelen är väl att den ruttar fort och brukar vara brun och äcklig innuti. Fördelar är att det smakar gott och är formad till en rolig form.. lätt att få in i munnen och bita av.
3. Salt eller krydda på stripsen? Medför gärna en motivation till ditt val.
Krydda på sibylla, salt hemma. För hemma har jag ingen sibylla-krydda, så då tar jag salt
4. Hur ser du på BP:s sätt att hantera oljeläckage i mexikanska golfen?
ööh..för krångligt för mig
5. Hur lång tid tror du det tar innan Sverige får någon reda på konjunkturen?
tråkig du är laggan
6. Vad är det äckligaste du vet? Medför gärna personliga erfarenheter alternativt motivation till ditt konstaterande!
det äckligaste jag vet är nog vattenbajs. Det luktar äckligt och är jobbigt att bajsa ut
7. Favoritfärg? Om möjlighet finns så kan du ju slänga med en motivation också?!?!
Tror det är blå.. så himelskt
8. Kött eller fisk?
kött fiiifan
9. Hur ser ditt resonemang runt livet och döden ut?
lev livet, dör vi så dör vi
10. Var grundar sig din fascination för ägg?
var? inte vet jag
Frågor till siljebåten!
1. Hur mår du?
jag mår bra tack !
2. Din syn på bananer? Smak? Fördelar och nackdelar med denna frukt? Om denna frukt inte intressarar dig vad finns det då för andra frukter som intresserar dig?
jag tycker bananer är gött.. nackdelen är väl att den ruttar fort och brukar vara brun och äcklig innuti. Fördelar är att det smakar gott och är formad till en rolig form.. lätt att få in i munnen och bita av.
3. Salt eller krydda på stripsen? Medför gärna en motivation till ditt val.
Krydda på sibylla, salt hemma. För hemma har jag ingen sibylla-krydda, så då tar jag salt
4. Hur ser du på BP:s sätt att hantera oljeläckage i mexikanska golfen?
ööh..för krångligt för mig
5. Hur lång tid tror du det tar innan Sverige får någon reda på konjunkturen?
tråkig du är laggan
6. Vad är det äckligaste du vet? Medför gärna personliga erfarenheter alternativt motivation till ditt konstaterande!
det äckligaste jag vet är nog vattenbajs. Det luktar äckligt och är jobbigt att bajsa ut
7. Favoritfärg? Om möjlighet finns så kan du ju slänga med en motivation också?!?!
Tror det är blå.. så himelskt
8. Kött eller fisk?
kött fiiifan
9. Hur ser ditt resonemang om livet och döden ut?
lev livet, dör vi så dör vi
10. Var grundar sig din fascination för ägg?
var? inte vet jag
Hon ser ut ungefär såhär!
ye

Kommentarer
Postat av: siljeBÄST

åhå va fint

2010-06-22 @ 23:16:34
Postat av: Ingemar

Motivationen till varför banan var bra är ju killer. "Lätt att få in i munnen"

2010-06-24 @ 00:01:20
URL: http://brodernabra.blogg.se/
Postat av: Ella

Fantastiskt.

2010-07-21 @ 11:35:24
URL: http://backha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0