Aha!

Har väll gått en rond med dammråttorna i mitt lilla krypin och tycker mig se en klar förbättring om inget annat.

Mitt upp i allt detta dammsugande så slog det mig: "Fan vad ont jag har i nacken"

Och det orsakade mig stora problem att hänknyta något som skulle kunnat leda fram till detta...

Men det tidigare inlägget av min käre bror redde ju upp saker och ting en del. Jag tror nämligen att det kan varit vid en viss spelning som jag idkade att under gårdagen närvara på som dessa muskulaturtänjningar har uppstått. Skönt att inte behöva gå och undra längre.

Men nu är det dags för steg 2 i handboken för "lediga ungkarlar: Hur du tillbringar din lördag"

Nämligen, barampampam...    GRÄSET

Så aufwiedersehn meine schöne mädchen und jungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0