Bakglaes.

Gårdagen var rätt speciell på många sätt och vis. Det som var planerat sket sig på så många sätt det bara gick. Dock blev det i slutändan än rätt trevlig kväll. Lira lite basket smådragen med sin bror på central med lite gaalet folk är ju min nya favorit-fyllesysselsättning... eller kanske att gå runt och bjuda alla på tårta. Hahaha eller sjunga halsen av sig i regnet. Men en liten bummer är ju att jag inte lyckades få i mig någon mat överhuvudtaget igår, om man bortser från tårtan som jag provsmakade lite kanske, eller den rå Chorizon som fröken Karlsson så vänligt bjöd på. Men är la glad för det eller. Dock har jag kommit fram till att frukost på Statoil på en söndag inte är det flashigaste man kan göra. En jävla baguette för 42.90 med rostbiff och pepparrotscreme ist för smör? Vad fan, drog la en smoothie ist. Kommer fram till att jag glömde kameran hos Holm så bilderna från tårtkalaset kommer att dröja lite... men de är värda väntan. Mig i babyblåa kalsonger, bakandes en jävla tårta. 5/5 toaster. Men nu hägrar duschen och lite kek innan släkten kommer och firar mig och bror. Tårta vankas det minsann! Igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0