Fredag, Friday, Freitag

Klockan ringer 06.50.

Vaknar känner mig risig.

Tänker vafan, ett jävla nationella inte är hela världen.

Vaknar igen 07.30.

Tänker vafan, jag får ta tag i mitt liv nu.

Och med det går jag upp borstar tänderna och sen flög jag ut ur huset för första gången sen i tisdags. Kändes väll rätt gömen ändå. Provet gick bra, kännde att jag kanske saknade en frukost och lite energi i början men det släppte. Ej jag menar matte A är ju inte kärnfysik.

Sedan flög jag la hem och satte mig i uterummet med en filt, en ny bok och en kopp te medan åskan dundrade och regnet vräkte ner. Helt okej.

Har väll kommit fram till att jag borde äta snarast och ta mig en välbehövlig dusch för att sedan anlända till min käre sons residens för att sedan flyga vidare till brors spelning på ungdomens hus. Känns skönt att ha något på gång igen.

Woody Allen



Dagens citat: "Rikedom är bättre än fattigdom - Om inte annat så av ekonomiska skäl"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0