Im so gangsta, im so thug.

Blev ingen thaimat (djuuuuhuhuhuuuuup besvikelse), istället fick jag trolla ihop något utav det som köket hade att erbjuda för dagen. Menyn bestod av proteinshake till förrätt. Makaroner och porterstek med sås till varmrätt och nudlar till efterrätt. Känns som jag borde få något kulinariskt pris för den menyn.

Men inget gör la det när träning går bra. Spridde bollar som aldrig för på inbollning. Det var till och med illa för att vara jag, men ju längre träningen gick desto bättre gick det. Flög rätt gött också... kanske kan ha varit att någon tydligen skruvade ner nätet till 2.36 men jag tvekar på detta...

Hittade väll en liten rolig mapp med bilder från min kära webkamera också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0