Kalas och Tjurskit.

Skönt med en jävligt slapp måndag, matte, svenska, kemi, biologi. Askalas.
Friluftsdag imorrn, beachvolley står på schemat. Äckligt jävla taggad, fattas bara att det blir schtekväder på det.

Har la simmat lite med käre Linus och nu väntar det mest ihärdiga plugget nånsin.
Kommer bli 70 min av blod,svett,andragradsekvationer,tempus.

Sen är det dags att lira lite volleyboll för första gången på snart 5 veckor tror jag... kan inte beskriva med ord hur lycklig jag känner mig över detta faktum. Börjar dock redan känna av skräpbröstet igen, men tänka på sånt kan man göra när man är gammal.

Känns och som jag nästan gjort mig förtjänt av lite thaimat efter träningen, om nu min kära plånbok vill samarbeta.

Känns förövrigt inte jätterockigt att alla lärare vill försöka klämma in minst ett prov i varje ämne till innan vi får njuta av ledigheten. Bara för att jävlas antagligen. Men jag tänker ialf jävlas tillbaka och köra skiten ur mig, överraska alla och sluta på topp!

Eller tänker jag det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0