Naknakocken.

Läget var följande: Mor skänkte mig en trekvarts tårtbotten som hon inte skulle använda. Jag tänker då baka en tårta helt spontant, och under tidens gång så blev mina planer mer och mer avancerade och det slutade med nått som bara kan beskrivas med bilder. Eller möjligen spiraltrappstårta. Och Linus passade självklart på att föreviga det hela.
Min klädsel berodde på 1: Att jag inte hade nått skärp på mig, byxorna åkte alltså ner så kunde lika gärna köra utan.
2: Att jag inte ville grisa ner skortan.

Men enjoy.



Tight.

Kommentarer
Postat av: sandra

mycket tight!

2010-05-23 @ 20:39:24
URL: http://sandrakruse.tk
Postat av: vill du allt veta va

Han heter Linus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-23 @ 20:41:32
Postat av: niklas

...........

........

.....

...

done!

2010-05-24 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0