Timesaving.

Amen du, jag har la sparat 3 timmar precis eller.

Kommer inramlande klockan 4, det har börjat ljusna och jag tror aldrig att jag ska kunna somna.

Men huxflux vaknar jag och tittar på klockan: 14.43.
"MEN VAD I HELVETE!" är min första tanke, sovit bort hela jävla lördagen. Rusar upp ur sängen och rycker till mig mobilen...

...Där står klockan på 09.42...

Kommer fram till att min väckarklocka är dum i huvudet och visar X antal timmar fel.
Så med det uppklarat gick jag förnöjt och la mig och snoozade en timme till.
Och nu sitter jag här, klockan ska snart slå halv tolv och jag har redan sparat in 3 timmar. Fi fan vad gött.




Stanislaw Jerzy Lec

Dagens Citat: Tiden står stilla. Det är vi som rör oss åt fel håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0