Back to basic

Det finns videoinlägg(värdelösa sådana iofs) från gårdagens aktiviter så jag tänker backtracka från dagen. Så vi lämnade Curtans residens klockan 13.30 och tog tåget till Gbg 15.13. Lite häftigt ändå att sj tillåter att sådana överbokningar. I en vagn för 30 pers var det säkert närmare 60...  men så länge jag får sitta så.

Familjen Lagergren har lyckats låsa ute lille Markus så han kommer att få spendera natten hos mig. Mysigt värre alltså, manly sleepover!

Borde egentligen spinna loss up'al'over det här på något spårat som hänt under helgen... men jag har fullt upp med att skilja b:na från scrollen... lite sschleten ändå.

Dagens upptäckt är ju att mina två favoritkanaler: Hustler och Disneychannel numera ligger bredvid varandra, bra tänkt där Canal Digital!

Utlovade bilder på laggans skinnydip kmr här!

OBS! Endel personer kan uppleva nakenheten i dessa bilder mycket tilldragande! OBS!

fsd


Helsingborg kommer aldrig hämta sig...

Kommentarer
Postat av: JOSSI

HAHAH, naaaaaaaaaaaaw. Laggis är göllig :)

2010-08-01 @ 23:26:18
URL: http://currenttrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0