Bara för att jag kan

Snuvig som bara jag kan och feber med tillhörande jävligheter gjorde att min planerade tidiga arbetsdag blev framskjuten tills jag kunde stå utan att saker svajade runt. Kan behövas om man ska tillbringa dagen på en stege. Men gick la hyffsat när efter en stund, hade ju trots allt raidat pillerskåpet och tagit allting som jag fick tag i... vilket inte är säga lite i familjen göranssons residens!

Sen flög jag med syster till skövde för att hänga lite hos telia en stund. Närmare 2 tim blev det till slut, utan att räkna med den tiden som vi gick därifrån för att inmundiga det så kallade eftermiddagsfikat. Men kom till slut fram till kassan och fick även hustlat fram mig till en abbonemangsdeal jag kan överleva med, najz sa polisen. Så nu väntar jag bara på att en liten fyrkantig apparat ska dimpa ner i breflådan. Helt ok.

Måste bara säga det alla går runt och tänker på när dagarna blir kortare, vädret sämre och skolan närmare sig.

Jag längtar efter vinter med snö och 20 minusgrader. Helt otroligt vad jag jag längtar.



Om du inte längtar efter vintern när du ser sånt här, då är det nått fel på dig

Kommentarer
Postat av: linder

Tycker det ser ut som en dyster vinter, ska man behöva stå ut med så lite snö? ;D

2010-08-06 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0