Barnkalas

Maratonrock= Falköpings största barnkalas. När man börjar hälsa på sina småsyskons kompisar, då vet man att det är illa.

Men ialf, Turndown gjorde ett mycket framgångsrikt framträdande i sin sedvanliga stil. Många kommentarer har släppts till dessa under kvällen med innebörd om hur bra de flesta tyckte att det var. Skönt för dem, hoppas bara att de får en schystare speltid nästa år bara. Timeless gjorde ett strålande jobb de med, likaså Snutjävel, VERKstaden och många fler. Men i en klass för sig var ju självklart Liptones. Dock kan det ju diskuteras hur mycket det berodde på alkoholkonsumtionen hos publiken eller Liptones crowdpleasergener. Men bra var det ialf.

Mycket trevligt folk var det ute, mycket folk som jag inte träffat på ett bra tag och alla var på ett strålande humör. Allt som allt en mycket trefligt kväll, men nu tänkte jag sätta på ett avsnitt Top Gear att somna in till så att jag inte missar mina piller imorgonbitti. Gött liv ändå

Kommentarer
Postat av: Ma

2010-08-15 @ 11:56:10
Postat av: Mia

Jag tycker jag hälsa på dig och Laggan hela tiden och inte känner jag mig äldre för det ...

2010-08-15 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0