Bloody right mate

Mor och far är utflugna ur huset och torsten dansar på bordet när jag är lämnad åt mitt bittra öde.

Helt otroligt vad mycket roliga grejer jag tänkte skriva, hade nästan på känn att detta kunde ha blivit ett smått episkt inlägg. Detta trots den uppenbara bristen på nakenbilder på linus.

Tänkte diktera om hur mycket pencillinkuren suger och hur glad jag blev när jag insåg att skolan börjar nästa vecka.

Eller berätta för er om hur jävligt mitt rum ser ut atm. Jag har nog aldrig haft så här mycket kläder på golvet samtidigt, aldrig så mycket skit på tvbordet samtidigt och högen med snoriga pappershanddukar på golvet bredvid mig bara växer och växer. Illa är det ialf.

Men det är ändå lite hemtrevlig röra över det hela... trots att det finns vissa indikatorer som mer pekar åt kaos.

Hade också planer på att göra lite filmhissande och dissande med tanke på att jag har sett en del de senaste dagarna. EN DEL alltså. Alldeles för många alltså...

Men kommit fram till att jag bara blandar ihop alla nu... men Green Zone var ialf jädrigt bra, Ormar på ett plan(Sa du ungdomar på stan?) var lika äckligt dåligt småtrevlig som den brukar och besvikelsen över Shrek den tredje(som jag äntligen fått tummen ur och se) är för stor för at beskrivas.

Jag tänkte mixa upp lite utav all film med att gå in och försöka sparka igång GTA: Vice City på den gamla burken där inne, då jag under gårdagens Scarfacetittande blev döligt sugen på att leka yuppiegangster i Miamistil med spräcklig skjorta och utsvängda byxor. Är det inte livet så säg?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0