Hmm?

Frågan är ju om jag borde göra av med 2.392 kr på att uppgradera min spelsamling och kanske hamna i tv-spelsträsket igen lagom till att skolan börjar?

Jag menar hur mycket dötid kommer jag inte få när inte gräset behöver klippas 3 gånger om dan längre och innan backen öppnar? I guess a lot.

Men ialf, dagen. Upp som en mycket välfriserad zombie vid 08.42 och slänger i mig frukost med tillhörande pillerhög. Jobbar och känner mig som jag sovit i en torktumlare med infravärme. Hade jag varit i skolan så hade jag flyigt hem dirrmode, inget snack. Problemet är ju att jag får betalt när jag jobbar...

Så jag tog mig i min imagnära krage och jobbade så svetten lackade. Duktigt så. Manligt ialf att stå i bar överkropp och banka på en plåtbit med slägga. Ialf tills det började regna... wet t-shirt funkade ju inte pga av uppenbara skäl.

Gym hann jag med också, schvarade gött ändå. Sen var det ju avtalat donken med mullsjö. Trefligttrefligt.

Sen våldgästades ju mitt residens lite också men nu har lugnet åter spridits sig över Gökhem, så tänkte passa på att sova lite. Kommit fram till en till anledning att jag inte vill att skolan ska börja: Hur fan ska man kunna tjäna pengar om man ska gå där och mögla(oh, funny man)?



Yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0