Hoffelse

Pwrombyte på 20 min(dusch,schnagg,strykelse) sen tåget till götet. Där moi, Falk och Staberg dissade Seize the day för en Burger Kingrunda. Sen var det bara njutelse resten av kvällen. Hoff studsade lika bra som vanligt, men Göteborg har mycket att lära från Helsingborg... helt okej väder ändå. Finns det nått goare än att gå löss i regnet liksom? Spårad tågresa hem. Trodde jag skulle dö innnan jag fick nån luft i philips jefla madrass igår kväll, eller för en stund sen rättare sagt. NU tänker jag ialf inte göra mycket mer idag. Sitta i soffan kolla på TopGear, kanske däcka lite, lite redbull och om jag nu av någon anledning blir lite sögen så är ju gymmet öppet till 5. Lockar ju lit eänddå...



Killen är helt skev, men vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0