Keepin it alive

Lördag morgon, solen skiner, yr lovar uppehåll hela dagen(och natten för delen), maraton kan bli bra, kan bli episkt.
Trots det faktum att jag fortfarande dras med den här jävla bihåleinflammationen och kommer glida därefter. Men känner mig betydligt piggare idag än jag gjort övriga dar vid den här tiden, alltid nått! Ska till och med försöka göra lite nytta idag, för första gången denna veckan. Gräset är nämligen i stort behov av klippning(skräll). Sen fick jag ett sms från Telia klockan 05.17 imorse som meddelade att man numera endast kan beställa iPhonen mot postförskott, vilket innebär att jag nu väntat 2 veckor i onödan då jag står sist i kön igen. Sjukt kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0