Linus tumme

Arg blir jag.

Här tänkte jag dela av mig med det bästa videoinläggen i världshistorien.... och Linus påstår att jag inte kan ladda upp oredigerade videoklipp. Jag säger då: "Men det måste jag ju eftersom du aldrig får tummen ur och gör det."
Linus: "Fast jo."
V: "Men gör jag det inte nu så kommer det aldrig ske, för du får aldrig tummen ur."
L: "Fast jag gör det imorrn."
V: "Du lovade att klippa ihop inläggen från midsommar."
L: "Ja...?"
V: "Och det var 6 veckor sen du sa imorrn..."

Tummen sitter så långt upp i Linus Lagergrens rektum att det är större chans att mount everest har utvecklat lungor och ben för att kunna ta över världen på onsdag än att några videoklipp kommer bli uppladdade "imorrn"

Men för att jag är så tålmodig och snäll som jag är(slog precis fjanten hårt i huvudet, arg som jag är) så låter jag honom få tills imorrn på sig. Annars kommer han få en "I told you so" som heter duga.



This guy doesn't do stuff. But if he did. He don't

Kommentarer
Postat av: Linder

100 spänn på att det inte blir någon video idag!



Mena , först ska kära laggan jobba till 16, sen vill han ju aöötid powernapa och sen ville bengan repa... Sen finns det säkert lite brädsug om det torkar upp nu efter en långhelg utan...



so im feeling safe!

2010-08-02 @ 08:00:56
Postat av: Ingemar

Jag försökte slå vad om 500 direkt, och den godtog han inte.

2010-08-02 @ 16:35:27
URL: http://brodernabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0