Mina händer <3 Glasfiber

Ytterligare en "livet på landet" arbetsdag. Satt upp stängsel eller som det egentligen heter fre'a. Manligt jobb det med, stå i regnet och slå ner stolpar med slägga. Men det brukar ju vara lite mer hc då det oftast brukar växa sten där jag vill ha ner stolparna men idag gick det nästan skamligt lätt. Sen ska det tryckas ner massa mindre stolpar mellan de stora också, dessa små krabater är gjorda utav glasfiber(fiber utav glas alltså). Säger vi då att dessa glasfiberstolpar har några år på nacken och blivit lite schletna och flisiga så kommer man helt oundvikligen få flisor i händerna. Vilket inte gör döligt ont vill jag lova heller. Tänk dig en glasflis, det gör ont, du ser vart den sitter, du tar bort den, no biggie. Nu tänker vi oss ett par händer fulla utav glasfiberflisor, det gör ont, du ser dem inte, du måste jobba ut dem helt enkelt, lovely!

Nu står en sväng till metropolen Floby på schemat. Precis insett att det är Torsdag idag och det är äckligt lite tid kvar på sommarlovet och jag vill inte tillbaks. And that's sum real talk.



Caught in a bad(hairy) bromance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0