Nödslakt

Åhh vad jag älskar att vara sjuk, inget jobb, inget gym... vad fan gör man med sitt liv då?

Har ialf kollat igenom alla svettiga filmer från midsommar och garvat. Önskar verkligen att jag kan förmå schmalez till att redigera ihop skiten så att internet och världen kan få dela glädjen med oss.

Och jag har suttit och suktat efter 15 miljoner olika bilar på nätet också. Är ju inte döligt sögen på körkort nu.

Och sen har jag massa andra intressanta reflektioner om livet också som jag tänkte spara till en gång när det behövs.

För det här blev ju jävligt givande.

Men för att lätta upp stämningen så slänger jag in en bild på en halvnaken Markus, en-fucking-joy!



I want you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0