Pojkar små

Update: Jobbat så manligt man bara kan med en kompaktlastare, en spade och en traktor. Aktuellt projekt ligger i att lägga sten på våran grusgång. Och följande ska då genomföras för att slutföra projektet: Köra bort det gamla gruset, gräva ur, köra dit nytt grus, packa åt, salta, sten.

Just nu är det saltet och stenen som ska dit, sen är det lunch. Kört bort närmare 10 ton sten, grus och jord. Kört hem 16.65(ja exakt) ton grus. 12-18 för er som undrar. Sen 5.6 ton sten på det så är vi i hamn. Det blir ju en del ialf.

Tog mig en tur med syster, systers väninna(episkt ord) och två tards föreställande bror och son till Skövde för att utföra stuff. Roligt att vara barnvakt ändå, de är ju så söta i den åldern. Äntligen fixat till Telias troublestuffshitthing... och det var typ det enda. Eller ja, vi dinerade ju en rätt episk måltid på Max förövrigt. Den bästa lyxshaken nånsin!

Sen håller nog min dator på att dö. Därför kanske jag tar livet av den inom en snar framtid. Eller så lever jag med den. Tough choice. Ingen inspiration har jag att skriva dill heller. Bävar inför skolan och Lars Theng.

Åh just det! Maggan says hi

Kommentarer
Postat av: linder

I will be neighbor to MAX! :D

2010-08-19 @ 20:33:42
Postat av: Johanna

Död åt Theng.

2010-08-21 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0