Säg inte mjääh, säg jääh

Åh vad intressant mitt liv är atm. Sover 13 timmar. Vaknar i en pöl utav svett och snor(mm fräsches), går upp och försöker att äta något mer än piller, sen sätter jag mig vid datorn och sitter här tills jag antingen har blivit hungrig nog för att ta en banan eller har tillräckligt mycket huvudvärk för en ny tablett. Rockigt? Som fääen.

Hade verkligen behövt städa den här hålan också... men orkar ju inte ens ta mig upp ur soffan så det är ju tvek.

Börjar bli jävligt svårt att kryssa fram mellan smutstvätt, snoriga pappersnäsdukar, gamla ölflak och gud vet vad. Tror att det finns en skräpmagnet i mitt golv, måste nästan vara så när jag tänker efter!

Dagens planering: Hitta en film att titta på innan lunch, kanske åka in och basta bort lite sjukdomar och köpa något flötigt som jag klarar av att äta dvs om jag orkar, om inte så sätta sig här igen och kolla på film tills klockan blir tillräckligt mycket för att gå och lägga sig igen. Eller kanske skriva ett till gnälligt inlägg om hur jobbigt jag har det med både rinnande vatten och tak över huvudet....

Men lite million stylez och b.o.b lättar ju upp lite i feberdimmorna ialf.



Yes ladies, he is single

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0