Skuulan ialf

Ja vad säger man, trodde jag skulle får sluta 9.40 som alla andra i NV09a men tydligen inte. Inger läser att jag ska på någon sorts språkinformation och jag lunkar iväg till 209 för att få info... men tydligen skulle jag ge ist...... see why that is funny?

Men ialf, jag har stått och förklarat för de små söta ettorna varför de ska välja språk(lite kul med tanke på att jag inte ska läsa det...) och har blivit lovad lunchbiljetter av allas vår Martin Erkenborn för min stora uppoffring. Känns bra. Dock tror jag att jag lyckades övertyga mig själv om språket så ska nog hustla till mig lite ändå... jag menar meritpoäng och giedingresor efter gymnasiet slår ju sovmorgon... elr inte...

Men nu har jag en annalkandes migränattack tycks jag mig känna så jag tar en tidig kväll och sen sammanfattar jag sommarlovet imorrn

Ganska oroande förövrigt att jag har börjat skjuta på sådana småsaker nu när skolan börjar... hur ska det då gå med ett extra språk?



Serious shit is serious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0