Taggades

Tisdag, Matte C, Biologi, Engelska B, Idrott och sen missade Svenska för vårdcentralen. Helt ok. Sen hann jag med att springa iväg till F-huset och sjunga upp inför den däringa fredagsensemblen också.

Faktiskt förvånad över min slutsats att det faktiskt är rätt intressant i skolan ändå. Maskar på bilologin och tredjegradsekvation på matten. Maskarna är ialf halvkul... åtminstone äckliga.

Skickat iväg efter lite kläder också, mest för att jag snubblade över en fantastiskt underbar tischa på junkyard igår som jag blev kär i dirr. Och sedan lyckades jag hitta en t-shirt till och en windbreakerjacka som det så vackert heter på lekmannaspråk. Då hindrade jag ändå mig själv från attt köpa två t-shirtar, en anorak och ett par hörlurar. Så ganska stolt ändå.

Sen har jag gjort lite manligtbonnigjobbande... alltså kört tröska.

Helt ok ändå.

Inga ansträngning och lika mycket pengar som för att bära sten.



Eatin ya' food
Leavin' dishes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0