Why do you always kick me when im high

Åhh vad skönt det var att lägga sig i sin egen säng igår kväll efter tre nätter på sveriges tunnaste "madrass"!

Rätt fullt blev det också i sovdelen av mitt kära mansion när två inte så schmala luftmadrasser blåstes upp till de båda gästerna. Och någon av dessa hade också lite lätt överenergi som mannen i fråga passade på att ta ut när det var dags att krypa ner under täcket. Samma man dampade också loss lite lätt imorse när han lämnade residenset förr tidigt arbete, allt detta ledde till att jag inte alls fick sömn av den kvalité eller kvantitet för den delen heller som jag önskat mig. Men men vad gör man inte förr sina kompanjoner?

Sedan dess har jag stått i solväggen(dock var molnen ganska väl tilltagna så man ska ju inte klaga) och skruvat plåt, you can't help but love them mondays.

Nu ska jag dock åka in till stan och göra av med lite av den ångest som uppstått under helgens mofflande och drickande, inte ok. Men vad gör man inte?

Kanske borde ta en tidig sänggång ikväll också om jag ska dö imorrn...

Och tror det eller ej men det verkar som om det inte kommer komma upp någon video idag heller... ain't to surprised.



Well, this is what I call home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0