4Ö dagar kvar

Hunnit gå upp, duscha, äta mat, ta kort på mina söta idioter till syskon i sina Uglisuits. NU tänkte jag bara sitta här och njuta av lugnet tills klockan slår 14.40 då jag ska dra på mig skjorta, väst och slips igen då det är dags för mer julfirande. Kan bli fint, kameran ska med i förhoppning att få lite bilder på mina söta kusiner. Vilket kan vara lättare sagt än gjort då det har en hel del spring i benen...

Sen är jag lite lycklig över att det faktiskt pudrar på med lite mer snö, har vi tur kan det väll bli en oförsumbar mängd innan det är över. Men ialf.

Please Ignore My RapeFace



Kommentarer
Postat av: Elliebellie

Jag vill också ha en! Dom verkar ju suuuuuperduuuuupermeeeeegamysiga!

2010-12-26 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0