Schleten dag idag, ville bara sova men vad gör man inte för att träffa Palme?

Kom fram till att jag skulle haft utvecklingssamtal i fredags, vilket jag uppenbarligen missade... lite pinsamt att det inte var första gången... men bara att langa fram hundögonen och be så hemskt mycket om ursäkt. Dålig människovarning där.

Har ingen aning vad vi gjort idag, bara pillat på iPhonen tieeep. Mest för att vi inte gör något vettigt ändå och för att jag är så jäfvla häftig. Och sånt.

Två luciatåg (till) fixade vi också, helt perfekta på alla vis. Agnes strut gick inte alls sönder och Petra svimmade inte alls. Men fikat var fint, dock inget saffran i lussekatterna. Inte ok.

Men nu är det bara ett jävla tåg kvar! ... det värsta är nog bara att jag kommer sakna det lite, som den teaterapa jag är... lite kul att springa runt i klänning och sjunga är det ju faktiskt. Men vad gör man inte?

Tänkte försöka ta tag i mitt liv och lära mig det jag ska ha redovisning om imorrn. Storyn ur Hamlet är ju så jävla lätt och enkel att följa så det är löjligt. Kanske borde spexa till det och lägga på en indisk brytning på min engelska... tål att funderas på.

Sen blir det nog lite kvällsgym, mest för att jag är så jävla bief(och för att bastun lockar)

Pusshoy

Roc-A-Fella eller BrödernaBra? Same shit


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahah hörde att syrran stod på sina fötter genom hela grejen...

2010-12-14 @ 22:32:29
URL: http://bexibox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0