Fina Onsdag

Sitter här i min ensamhet och fiser medans jag smäller i mig två piroger, livet är rätt fint. Tilläggas bör det ju göra att jag gör det iförd ett svettigt underställ, vilket gör det hela ännu finare!

Började rätt tidigt idag då syster insisterade på att vara i Skövde när allt öppnade men jag överlevde det med. Mycket gemytlig färd med min kära saralottafia och dessutom fick jag inhandlat de sista julklapparna som numera också är inslagna. Helt ok.

Sen efter en välbehövd powernap så drog jag in till backen och slog mig lite, i en sinnessvag stund så dog jag tre gånger i rad på halvklena försök till Bs 3:a. Första var tämligen smärtfritt men grovt underroterat. Andra var lite mindre underrotation men desto mer knä och face-landning. Men tredje försök gjorde min dag, får runt 270:n sen tappar jag allt som kan kännas vid som balans och landar på knucklen, rakt på röven. Kände hur hela ryggen trycktes ihop och hur fisringen kämpade för att hålla ihop....

Lagom kul, så efter det chillade jag lite och fotade istället. Mycket bättre att stå och se cool ut, enklare och mer smärtfritt också för den delen.

Så nu sitter jag här på min ömmande röv och väntar tills min kära syster får öppna min fantaloniska julklapp, hon kommer börja tillbe mig. Så bra är den, och det bästa är att hon inte har den blekaste om vad det kan vara!

Sen fick jag förövrigt en konstig bild i huvudet under pwrnappen. En slätrakade Victor... hur ska man tolka det?



Nämen

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG ÄR ASNYFIKEN!

2010-12-23 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0