Finafredag

Har varit en helsoft dag, bästa fredagen på länge.

Började med halvslö luciaövning ist för sovmorgon, ett nödvändigt ont I figured. Sen var det hälsopedagogikprov som gick långt över förväntan med tanke på den totala bristen utav plugg!

Sen hem och slaska i sig lite lasagne innan jag och mor tog en liten tripp till Trollhättan.

Fick tag i ett par nya snowboardboots, världens största boardbag, en ryggsäck och en väst. Inte helt fel (speciellt när det är kratis)

Var ganska gemytlig att få lite mor-son tid ändå. Käkade världens godaste hallonpaj med en insjö utav vaniljsås också, inte helt fel det heller.

Sen var det gym med sötlinus för första gången på en månad nästan, fint det med. Rätt bra pump och så skaffade jag mig en ny vän. En utbytesstudent som aldrig gymmat förut i hela sitt liv och frågan lite försynt på engelska om jag kunde hjälpa honom. Snäll som jag är så tog jag en genomgång med honom utav diverse maskiner, lite oväntat med givande!

Sen tacobuffe med BåtRagnarDianaHannaLaggan. Nämnvärt är ju att man luktar lika mycket skit efter en kväll på Terran som en på Chili, inte vad alla tror!

Men nu ska jag ta mig lite skönhetssömn inför morgondagens prövningar! Railjam och innan det tänkte jag testa de nya bootsen i det första åket i backen för säsongen, kan bli en fantastisk dag. Kan även sluta med att jag taggar över och dör på en rail framför alla mitt på torget... och det vill ju ingen missa så kom dit vetja!



Såhär ser det förhoppningsvis inte ut imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0