Fint ändå

Har haft en helt ok fredag, mer än ok faktiskt. Riktigt bra om jag ska vara ärlig.

Började med att julpyssla på hälsopedagogiken, mysigt gäng vi har ändå. 6 glada NV:are liksom.

Sen var det lååångt hål då jag sprang runt som en tönt och umgicks med alla andra töntar jag hittade. Riktigt fint att faktiskt få lite tacos också! Sen så har det senaste numret av Diggit släpts, där jag och herr Larsson med flera genomför en paneldiskussion om våldet i samhället. Ganska nöjd med det ändå, såg ut som den håriga tomte jag är men fick till en bra slutkläm ialf: "När du inte kan argumentera dig ur en argumentation så gå därifrån"

Spenderade hela mattelektion med att läsa ovan nämnda skoltidning och spela lite. Soft ändå, kommer ju dock få ta igen den repetitionen på lovet men that's life.

Sen skjutsade jag ner Gewers till stan och han tackade genom att bjuda på fika. Riktigt mysig pojke den där. Sen fick jag den stora äran att hjälpa till med inhandling av julklapp till den blivande Fru Gewers.

Och med detta gjort så slog det mig att jag borde inhandla några fler sådana själv, det är ju faktiskt riktigt kul att köpa saker åt andra. Way better than spending it on donken!

Är på ett mysigt humör nu då jag gillar allt och alla typ. Underbart är det också när snön sakta faller ner på vårat fina hus här ute i strutsarnas Mecka Gökhem. Hade min töntiga syster varit här dessutom så hade det varit riktigt fint.

Men Torsten finns ju som tur är, han fick genomlida ytterligare ett anfall av en kramig och allmänt konstig storebror precis. Kan inte vara lätt att vara Torsten alla gånger.

Men nu tänkte jag kolla lite Chug life innan jag åker och tränar mina adepter till elitmänniskor. Sen tänkte jag spendera kvällen ensam i sporthallen med massa bollar... jag är fan inte frisk.



Rätt stört söta är vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0