Halvfittig dag

Jävligt otaggad dag idag. Biologi, fysik, matte, kemi och engelska. Där det enda uthärdliga var redovisningen på engelskan.

Sen ett ännu mer otaggat luciatåg för typ 2 pers, förståeligt då vi redan varit där 2 gånger men halvkul att sjunga.

Men skönt att det är slut på det ialf, kommer ju sakna alla söta idioter dock...

Sen dirr till träningen som var ännu mer otaggad. Slog ut varenda bolljävel i slutet, absolut inget gick rätt i anfallsväg. Lagom roligt.

Skyller väll hela dagen på att jag nog håller på att bli förkyld. Ännu roligare...

Nu tänker jag ta livet av mig själv och njuta av min sovmorgon imorrn. Fuck life



Guess that would be me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0