It's oooooooover

Då var det slut. Inget mer. No mas. Finito

De tre första grupperna är klara med sin utbildning i alpinåkningens ädla konst. Förhoppnings vis utan allvarliga men för livet, kan ju lätt bli så när jag håller i tyglarna...

Nästan lite ledsamt att släppa ut sötnosarna ensamma i den stora världen... å andra sidan är det rätt skönt att slippa vissa utav den mer gnälliga sorten!

Men allting blir nog bra, främst för att de kommer nya freescha barn imorrn som ska tuktas.

Livet som skidlärare är fan fint.

(Om än något oglamoröst, svettig lunchpaus i 20 min är ju sådär)

Min julklapp till mig själv hade det tydligen blivit lite komplikationer med, den hade utgått ur sortimentet. Men britterna hade tydligen löst det ändå, de kan tydligen mer än bara whisky, ost och te!

Det var faktiskt förvånasvärt piggt på gymmet förut ändå, kroppen svarade fint trots den svettiga arbetsdagen. Mage fick ta stryk som vanligt, "lite" ben och randomized överkropp tiep. Helkropp skulle endel kalla det men vafaaaan.

Nu tänkte jag ialf flöta med lite pringles, kranvatten och OS-krönika på SVT-play, sleep tight

Tips från Wolffen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0