Jävligt fint

Sitter här i köket, käkar på en pirog och luktar gott. Livet är inte så jävla illa ändå.

Adventsstakarna kommer fram och sprider ljus och en förjävla mysig stämning(var tvungen att svära bara för att inte verka homosexuell...)

Snön lyser vit och rimfrosten täcker allt så det känns som man lever i en värld täckt av glasyr. Inte så fel.

Fysiken idag var fan löjligt lätt, fick nästan lite dåligt samvete för att det var så simpelt. Ganska roande känsla iofs...

Lite negativt finns det ju också om man ska vara ärlig. Jag har fukkat upp mina fötter på något jävla sätt, får ont vad jag än gör. Och när fötterna fukkar så fukkar vaderna också så jag knappt kan gå. Sen började mitt knä låsa sig på sjuka vis förut, också lite småont. Svarre "smekte" in med den fukkade axeln först in i stolpen på träningen, löjligt ont.

Men psykiskt är det faktiskt som nämnt inte så jävla tokigt. Kan jag bara få gjort hälsopeddan och biologin kanske vi till och med kan påstå att jag kommer nånstans!

Men den dagen den sorgen, hoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0