Lagom? Nej tack!

Har haft en så bra dag att det omöjligt kan ha varit en söndag, första någonsin.

Började med att vara på gymmet 9.32. Var duktig och sprang innan för första gången på ett bra tag. Sen var jag ensam därnere i nästan 1 timme innan Linus dök upp, dock störde han inte så farligt. Kämpade totalt på i nästan 2 1/2 timme effektiv träning. Hade blodsmak i munnen efter halva tiden och trodde jag skulle dö när vi "joggade" ner på löpbandet. Jag klarar inte av att ha gymmet för mig själv, vill ha hela kakan så att säga...

Som tur var han de värsta självmordstankarna lägga sig innan det var dags för sedvanligt annandags-kalas hos mormor. Tror aldrig att jag ätit så mycket inom loppet av två timmar... vilket var ungefär den tid det tog för mig att ta mig igenom huvudrätten...

Sen dess har jag hunnit nostalgi-lira lite Skate i brist på annan aktivitet och nu tänkte jag lägga mig i sängen och vänta på att john blund ska komma förbi. Eller att jag hittar någon bra film i något sjukt hörn, men det låter väll föga troligt.

Skidskola 9.45 imorrn hursom ialf. Kan bli bra

Haft den melodislingan rullandes i huvudet hela dagen, fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0