Plans? How about maybe

Uuunderbart att bara ha en lektion idag och vara hemma 12, har hunnit äta(tar sin tid när man heter Ingemar...), duscha(tar sin tid när man rockar runt i backen med barnen) och kolla facebook(tar sin tid när man ska skriva något coolt på allas statusar)

Nu sitter jag här i min röda fina Ugli(som sig bör) och funderar på om jag har något vettigt att komma med...

Och jag har kommit fram till följande: Nej

Men jag tänkte berätta att Yr har ändrat sig, de ska börja snöa på Onsdag istället för Torsdag. Det får gå för den här gången. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av dan nu när jag är hemma tidigt, kanske skulle leka lite med Linus, eller leka lite i backen med Lufs, eller kanske åka och leka på ByttochNytt och införskaffa mig lite bra-ha-grejer som min käre Morfar uttrycker det, eller kanske skruva fast den panelen i epan som lossnade för en vecka sen, eller kolla lite mer på Torstein Horgmos episka Vimeo-filmer, eller hänga med båtelladiana, eller sova lite...

Kanske skulle vila mina trötta ögon ändå, pusususususususus

Safety First from torstein horgmo on Vimeo.

 

Moget att ta borde inbäddningen osv, men check it out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0