Slaskigt, som ditt ansikte

Gårdagen var rätt slitig med 5 luciatåg. Men vad gör man inte för konsten? Sen är de ju rätt trevliga idioter jag springer runt i klänning med också så man ska ju inte klaga!

Hann med två powernaps på en dag och inom loppet av 5 timmar till och med, en ny upplevelse. Inget att rekommendera dock, var lite svårt att få någon ordning på resten av dygnet sen...

Idag var det sovmorgon som gällde och efter lunch så släpade jag in mitt otaggade arsle till backen för att leka lite. Pga av oinspirationen så var det inte jättekul, men det släppte i takt med att fötterna vande sig vid bootsen mer och mer. Kan nog bli alldeles fantastiskt till slut.

Dog lite för att jag är värdelös på att snurra, men det är ju skönt att inte vara pro. Då hade man ju varit tvungen att göra något vettigt, nu kan jag ju bara vurpa och vara glad ändå. Fint.

Rätt gött att bara carva runt och dampa lite, har saknat det. För att inte tala om afterskin, en stor ramlösa, en påse godis och en påse chips. Och svettigt underställ att toppa av det med. Fint.

Tänkte träna lite imorrn om jag får tummen ur och går upp i tid. Annars så är det lucia som gäller för hela slanten. OM man nu skulle vara sugen så går konserten av stapeln kl19 i fredriksbergs kyrkan, inträdet är kratis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0