Taggatronic

För att sammanfatta dagen lite snabbt: Den har varit jävligt bra!

Började tidigt så att vi(brödernabra) skulle hinna inviga backen innan jamet. Bra tagg i början, langade lagom mycket utan att dö. Det var rätt gött att vara speaker. Stå och prata skit för att underhålla folk är ju det jag och herr larsson gör bäst liksom...

Förvånasvärt bra publikflöde och inte dåligt med åkare heller för den delen, fruktansvärt bra overall.

Blev inte alls taggad på att göra ett eget event... men det är väll en senare fråga.

Sen efter genomförd uppröjning(ialf lite) så drog vi tillbaks till backen och mördade mina fötter lite mer. De nya bootsen var jädrigt goa men som nämnt i tidigare inlägg så är mina fötter jädrigt gnälliga för tillfället...

Hann till och med att slänga in en jobbförfrågan till Mr ByttoNytt, får se vart det leder. Cash är ju king som bekant...

Sen har jag dampat och myst med LagganTholleBenga resten av kvällen, inte alls spårat...

Men om ni ursäktar tänker jag sova jävligt gött en stund nu



Mjah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0