Tjalol!

Efter ett uppehåll för att få perspektiv på saker och ting och samla inspiration till att genomföra magnifika stordåd för och med bröderna bra!
First things first, känner ett stort hat jämtemot världen och sociala medier dagen till ära. Det kan vara en förkylning som ligger till grund för dessa hatiska känslor. Dock är ju inte denna nämnda fördkylning tillräckligt påtaglig för att kunna gnällas över, så tji fick jag!
Sociala medier kan vara bland det sämsta mänskligheten har uppfunnit (syftar främst på t.ex. facebook). Visst, i en viss utsträckning kan det vara roligt. MEN hur många gånger har jag inte funnit mig stirrandes på facebookloggen? Alldeles för många! Men vår generation är så fruktansvärt labila att utan internetuppkoppling och/eller vet man inte vad man ska ta sig till!
Jag känner att jag skulle finna det väldigt uppfriskande och harmoniskt att bo på en ö utan internet och telefon, ha en stort utval med böcker, diverse musik instrument och (inte nödvändigtvis) lite sällskap!
TJALOL!
Huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0