Update

Sitter här och gör följande: Tittar på fantastiska oldspice reklamer, lyssnar på deppigbög musik, planerar morgondagens idiotträning och funderar över varför inte bruden från bikboks underklädesreklam sover hos mig inatt. Och så läser jag lite från gråtrunka också. Och känner mig underbart bitter.

Men annars så har jag haft en rätt ovärd dag. Trodde jag började elva när det egentligen var tjugo över tolv.

Sen sket jag i matten efter som jag hade körövning som jag var tvungen att ladda i 4Ö minuter inför, hoppas muamer förstod det.

På kören fukkade alla ur, lite kul.

Sen har jag glidit runt i backen med snela heestar också. Det var trevligt. Sen lite donk med andra hestar.

Nu tänkte jag sova. Fuck out



It does make sense

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0