Visioner

Hade planer på att göra ett jättefantastiskt inlägg med massa intressanta betraktelser från livet på den svettiga sidan. Men sen slutade med att det kommer bli lika ointressant sörja som vanligt.

Softade i skolan och fick tillbaka biologin, inte ens svårt att pissa på palme längre. Sen sjöng vi lite osv.

Sen fick jag den stora äran att provhoppa årets bigjump i backen. Ett ganska stort stepdown som jag overshootade grovt. Pulsen steg lite...

Sen har jag funderat x antal gånger varför de jävla idioterna inte kan köra bort snön på natten istället för rusningstid? Var säkert 10 gången jag var nära att bli påbackad av en jävla lastmaskin. Hur svårt kan det va liksom?

Fukkat ur halsen också trot jag, sprängt sjuka grejer typ. Ont gö're ialf.

Men nu ska jag sova 4Ö gånger om, hoy!



Fakkin löv kristmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0