WTSF?

Helt fantalonisk dag ialf, ialf. Ialf för att vara en måndag. Fick mvg på fysiken, slog gewers på poäng och krossade palme. Riktigt bra.

Sen halvslapp körövning, träna småbarn. Sen träning själv, halvkul när vi är 5 pers. Men vad gör man?

Min älskade tönt till syster är ialf hemma och sitter här bredvid mig på sin egen laptop och kollar facebook. Vi ser nog rätt söta ut. Ungefär så söta bara vi kan vara.

Men nu tänkte jag göra något vettigt av mitt liv så jag orkar upp imorrn. Swedbank kl.7 imorrn. Hoppas bannemig de bjuder på fika...

(Senharjagförövrigtunnatmigenjuklappfördekronornavitjänadeinpålucia,sweet)



Mest för att vi är så jävla häftiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0