A little less conversation

Sitter väll i kalsonger ute i trädgården med datorn i knät och njuter av svalkan eller, inte helt fel vill jag lova!

Idag har jag hunnit med absolut ingenting, förutom ett spårat intensivt gympass. Fan jag klarar inte av att ha hela gymmet för mig själv, jag går bärsärk på allting. Lyfter lite mer och lite tyngre än jag egentligen klarar och gör det om och om igen. Härligt väder har det ju varit idag också, inte alls så kvalmigt att man bara vill dö. Innan första skuren kom trodde jag att jag skulle gå under, gick ju att smaka på värmen typ.

Hängt med son större delen av dagen... och Båt också för den delen. Och lite gött häng på Ellas balkong hann vi ju också med när jag tänker efter, skrällade till det med vattenpipa idag igen.

Livet är ju inte helt fel just nu ändå, sitter här och summerar helgen och konstaterar att jag har nog haft så kul man kan ha om man ska hålla sig i vårat kära Falköping. Man får ju göra det bästa av det lilla man har liksom, och det har ju gått helt ok.

Men nu dillar jag bara...

High on life i gräset på natten typ...

Nu börjar det bli ganska blött i röven dock...

Kanske skulle dra ut madrassen och njuta av stjärnhimmelen...

För övrigt har jag fastnat lite på New Boyz...

Godnatt...



Schnygg på bakfyllan, no biggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0