Another Thursday, No Biggie.

Ljuva torsdagar, hade tänkt mig att solen skulle skina från en klarblå himmel och de ljumma vindarna från sydväst skulle vara som balsam för själen. Istället får vi lite mulet grådassigt mjäähväder, ge mig jääh! Dagens plan är ialf att först och främst få lite jobbat, cash is king. Morfar hade även lyckats hustla fram en ny bakruta som vi med gemensamma krafter ska försöka montera. Spenderade igår ca 2 timmar med att tömma bilen på glasflisor, lagom roligt. Men det värsta är ju dock stereojäveln, blir ju gråtfärdig jag bara ser på på raden av sönderslitna kablar som måste bytas ut.

Efter genomförd gymrunda igår blev det grill och chill med härligt folk, helt ok för en onsdag liksom.

Men ialf, nu ska jag sätta mig på mig ett par slitna jeansshorts, leta fram ett par fungerande hörlurar och glida runt på våran välsignade gräsklippare några timmar. Hade bara solen kunnat titta fram hade det varit helt ok.



Det schteker, det schteker hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0