Bröderna Bra Bogserar

Söndag igen, gym står på schemat när(om) jag får tag i Markus.

Igår så var det grill på gökhemsgräddhylla som gällde, blev x antal ändringar på gästlistan pga allt från övertid till sjukdom. Till slut slutade vi upp med ett gött grabbgäng som talade gamla svettiga skolminnen. Webergs sugga till exempel...

Lyckades rätt bra med matbestyren ändå tycker jag, vitlöksmarinerad kycklingfile på grillen. Och till det serverades det pommes och potatissallad, grönsallad och en halvblaskig tsatziki. Jag tyckte ialf jag gjorde skäl för mitt oförtjänta mvg i hemkunskap ialf... hörde ingen annan som klagade när det var gratis heller.

När de övriga stolpskotten lämnat residenset så passade brödernabra på att än en gång på att idka lite utförsåkning på hjul i gökhems vindlande(?) backar. Ialf tills Linus högt ärade Pimpmobil la av och vi istället fick ägna oss åt lite hederlig bogsering istället. Jag är fortfarande förvånad över att den halvdäckade Linus inte körde in i mig en enda gång.

Har kommit in i sommarlovssovandet nu, är uppe lite längre varje natt och sover lite längre på dagarna... inte ok! Släpade mig upp ur sängen 11.26 idag och nu försöker jag ta tag i livet med lite gymmande om nu markus går att få tag på. Sen ligger resten av dagen öppen, en glass eller två känns ju rätt lockande i värmen ialf...



This is his horny face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0