Chillin in the rain

Midnattsolsrally, nostalgirally för gamla gubbar i gamla bilar, och har man då en sådan gubbe till morfar så är det klart man ska ut i skogen och stå och njuta i solen när pärlorna glider förbi i sakta mak. Det var ju tanken ialf, men regnet har strilat ner för det mesta men jag har stått med kameran i högsta hugg och försökt tänka bort vätan. Gick faktiskt rätt bra ändå. Märkte inte att jag var blöt ända inpå kalsongerna förräns jag kom hem, bättre än inget liksom. Men det har varit rätt gemytligt ändå, gå runt där i skogen medans bilarna susar förbi en efter en. Försöka ta sig så nära utan att dö, vilket var rätt nära... minst en gång då jag skrapad i armbågen i en fin gammal 911... orange var den nog till och med. Så det är ungefär vad som hänt idag, lite kickass är det ju ändå att jag kunde se både start och mål ifrån mitt sovrumsfönster. Men det är ju i skogen man hänger om man är hårdkärna.

Igår så kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde, förmodligen för att det inte var så mycket. Upp vid lunch, sola, tredje gången gillt på slingan, volleyboll, donk, plantis... det var nog det. Rätt gött vill jag påstå ialf.

Njuter verkligen av att ha torra kläder på mig igen, känns nästan som man är en ny människa när man vart genomblöt, hungrig och trött hela dan. Känns som jag kanske unnar mig en powernap nu när jag varit så duktig... dock hade ju mitt rum inte mått dåligt av en röjning...



Hög iso, slänger mig för att inte dö men lyckas ändå få med 2/3 i bild. Not to shabby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0