Doin'it wrong

Ja herregud, jag lyckas helt oprovocerat ta mig upp ur sängen 09.07 idag. Stolt som få. Tog till och med tag i livet såpass att jag erbjöd mig att köra in ved då far har ryggskott. Manligt arbete när det blir som bäst liksom. Kände dock av gårdagens gymmande, blev faktiskt ett riktigt hårtpass igår. Var helt ensam så kunde gå runt och beffa bäst jag ville vilket resulterade i ovannämnda träningsvärk.

Nu tänker jag ta en siesta i trädgården med en bra bok och lite Bob Marley i hörlurarna. Sedan ska jag ta med min syster på ett kvällspass på berget, spring och fys brödernabrastyle. Har en känsla att det kan bli rätt kul...

Inte döligt gött med kvällsbad igår heller, temperaturen i panka hade ju stigit betydligt sen sista gången jag var i där... förmodligen har det skett i takt med antalet badande småbarn som väljer att lätta på trycket i vattnet.

Känns som jag behöver planera in nått majorevent snart, kommer nog hamna i sommarlovskoma annars och vakna upp lagom till skolan och inse att jag inte gjort ett piss.



Brödernabra arbetar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0