Drop and gimme 50

Gårdagen då, upp alldeles för sent, mat och sen tog jag tag i mitt liv och tvättade hela bilparken. Sen var det avtalat att bröderna skulle mötas upp på odenbadet för lite avsvalkande badande. Dock var det ju ingen skräll att vi inte kom dit förrens vid 4 då Markus återigen had had a hard time getting his thumb out of his ass, no biggie.

Badet stängde 5 och bröderna drog till donken(skräll7) för att inmundiga lite mat, sedan mötte vi upp sonen och svågern för lite longboard och glass. Samtidigt actually, glidande på hög nivå.

Efter det hände det en del, kvällsbad@panka, chill vid stats teatern med trion båtragnarella, vattenpipa på athena med en något större samling folk, nattbad@badet och på den vägen var det.

Höjdpunkter kan ju varit 1: När någon lyckades välta ner alla kolen från vattenpipa vilket resulterarde i en bränd fot, en bränd filt och en massa brännmärken. 2: När RagnarBåt skulle åka longboard sittandes, Båt hoppar av när farten tilltar och Ragnar börjar vobbla fram och tillbaka över vägen för att räddas från en säker död av en trottoarkant. Måste medge att jag garvade. 3: När John lyckades cutta upp handen när han landade på flaskan han hade i handen, också detta under en färd på dervishen. 4: Däckarn kunde ju inte vara sämre utan hoppar modigt på brädan och börjar rulla nerför backen, halvvägs ner kommer han på att han inte vet hur man bromsar... varpå jag får springa ikapp honom och rädda honom.

Det är tydligen longboard som gäller om man vill skapa lite spänning i tillvaron.

Sen kan det ju nämnas att min mor inte var överdrivet glad när jag kom glidande hemåt i den tidiga gryningen, inte alls glad faktiskt. Mina nycklar var plötsligt i hennes ägo och jag var kommenderad husarrest... ialf tills jag vaknade och hon lugnat ned sig. Så jag är inte nyckellös längre, skönt det vill jag lova. Hade blivit drygt att sparka in till stan.

Linusen har flygit till Brastad och väntas inte komma hem på en vecka, skönt för pajken att få vila målarmusklerna lite.

Jag flyger min söndagsvan trogen in till gymmet, döligt gött i värmen.



New Boys- Tie me down

Kommentarer
Postat av: lou

haha gött trionamn. Fan levde farligt igår. Världens blåsa på foten, skratmärke på ryggen.. vart ska det sluta ;b Måste sett sjukt ut när jag vippla med longboarden haha.

2010-07-11 @ 14:27:41
URL: http://hejatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0