Just say yes

Stått i solväggen och slitit med att riva för att kunna spika upp nytt. Kändes jävligt bra att stå där i värmen i ett par avklippta blåbyxor i bar överkropp med en kofot i ena handen och hammaren i den andra. Dock kanske det till slut blev lite för mycket av det goda, jag tycker ju mig kunna ana en rödare färgton på axlarna än vad som rekommenderas av sjukvårdsupplysningen.

Acoustic nite up town gick ju av stapeln idag också, rätt gött ändå. Fantastiskt väder, skönt i vattnet och lite mysig akustiskt på det. Vissa hade ju svårt att sluta, dock var ju Turndowngossarna höjdpunkten. Satt ju där i min brassestol framför scenen och njöt av skönsången.

Sen blev det tacobuffe innan vi gled vidare ut i kvällen/natten. Trefligt blev det ju ialf.

Men läget just nu är: avslagen sprite, tutti fruttipassion och chasing cars med snowpatrol.

Med andra ord ögonlocken börjar bli tyngre och tyngre och veckans arbete gör sig påminnt. Tror jag unnar mig en sovmorgon imorrn, så det så!



If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0