Killen är helt skev.

Måndag, ny vecka, nya världsomvälvande upplevelser.

Började bra med att pappa skrällar till det med att komma och rycka mig i stortån och sätter mig i jobb i tidig morgonstund. Klaga ska man ju inte göra. Men sitta i en traktor och studsa från 12-17 är ju inte så rockigt... eller springa efter dampiga kor innan du ens fått frukost. Livet på landet liksom. Hård kärna.

Kul att det blev lite ombytta roller idag gällande gymmet ialf. De flesta som någon gång bestämt en tid och plats att träffa Linus Markus Laggan Carl Calle Casanova Larsson Lagergren vet att han inte kan hålla tider, och detta innebär att man får vänta. Och innan det får man tjata. MEN! Idag så var det jag som drog ut på tiden pga "övertid". Sen har soetnoewsen mage att uttrycka sitt missnöje över detta... lustigt minsann.

Dog nästan efter genomfört motionspass också. Försök att trycka i dig en halvliter slaskig, sliskig jordgubbsshake när du helst av allt vill täcka personen framför dig med en spya version mega. Inte blev det bättre av att personen framför mig var en svettig(men inte för dens skull mindre tilldragande!) halvnaken Linus. Episk situation.

Sen hängdes det lite med PhilleFlytdonElla. Trefligt.

Onekligen har jag haft en väldigt intressant dag... Detta är ju iofs en tolkningsfråga.

Nu börjar jag göra en Linus. Dilla och försöker skriva sofistikerat samtidigt. Och dessutom ta upp minsta möjliga vettiga aspekter på livets orättvisor. Ska nog sova ist.

Men ialf, för er som haft en dålig dag. En fruktansvärt melankolisk måndag när ni nu helst av allt bara sjunka igenom golvet. För er ska jag göra något som ni kommer tacka mig för en dag. Jag ska ge er ett skratt.



Varsegoda.

Ta er verkligen tid att titta på bilden, ta in varenda intryck som den ger er. Och skratta så mycket ni kan. Jag bjuder på den.

Det finns ju en rätt roande historia bakom den här, men tror att den kan ta udden av den komik som bilden utspelar såhär tagen ur sitt sammanhang.

Slående nykterhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0