Men räcker 6 ägg?

Frågan är ju vad fan har jag gjort idag?

Ja juste, övningskört fram och tillbaks över vår kära kommun. Inhandlat 2 par skor. Invigt joggingskorna med en till runda runt hälsoslingan, måste erkänna för mig själv att det var lite jobbigare idag. Ialf första halvan, tills jag tog av mig tröjan igen. Man måste ju banne mig få ha fritt spelrum. Gym på det, träningsvärk i benen? Ja, tack.

Sen smög jag mig till freja för att kolla landskamp mellan Swe-Eng. Blev inkallad som bollrullare, inte ok. Men hey vad gör man inte för landslaget. Vann gjorde de ju självklart när de fick sådana förstärkningar på funktionärssidan, något annat vore pinsamt.

Men åter till något annat, som sagt har jag idag införskaffat mig ett par nya joggingskor. Skrällade till det med ett par Asics, varför bryta ett vinnande koncept. Efter lite funderande kom jag fram till att familjen Göransson snart borde få sponsring av Asics, vi har tillsammans 10 par skor därifrån. Nämnas kan ju också göra att 8 av de paren är mina...

Men skorna är ju goa så vad gör man inte?

Mat har jag käkat en jävla massa idag också. Har laddat gröt, köttbullar, shakes och ägg om vartannat hela dan känns det som. Marinera fläskytterfile med klyftpotatis satt ju inte helt fel som avslutning. Dock är ju frågan om jag ska dra i mig några ägg till, eller kan det räcka med 6 stycken?

Men nu ska jag ialf göra så lite som möjligt, sjunka djupt ner i min underbara soffa och beta av några filmer och känner jag mig själv rätt som kommer jag somna efter en kvart in på den andra. Men hey, sömn är inte överskattat no matter what they say. Kanske ska låsa in mig resten av veckan och köra hårt på återhämtning...


Them Badboys




La Familia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0