När natt blir dag.

Dagens 2dolist är kortare än nånsin, klockan 14.50 ska jag befinna mig på stationen för att ta tåget till göteborget med offer, philip och markus. Philip ska införskaffa sig en ny brädbit som han förhoppningsvis inte knäcker.

Passade på att kolla igenom lite av alla de filmer som jag laddat hem men sen aldrig tittat på utan bara låtit ta plats på hårddisken. The Bad Lieutenant med bla Nicholas Cage och Eva Mendez var en riktig underdog må jag säga, var nära att stänga av flera gånger under de första 45 minuterna men sen lyfte det rejält och storyn hoppade så mycket i slutet att man var helt vimmelkantig tillslut, men bra var den.

Magnus Betnér, mannen myten legenden. Kollade igen Inget är heligt för säkert 20:nde gången inatt. Garvade lika mycket som vanligt, det finns ingen skönare mix av ironi, sarkasm och bajshumor... eller fittpiercingar. Roligast med allt är ju att när han var i stan i vintras så var jag i Trysil, härlig tajming ändå. Men Linus fick ju ialf sig ett gott skratt, alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0