No biggie.

12 timmars arbetsdag körandes en lastmaskin utan ac i en plåthall när solen gassar, tur ialf att man får in P3. Annars hade jag haft anledning att klaga.

På grund av detta har jag ju inte så himlans mycket intressant information att fläska upp, men ialf konstaterat en gång för alla att P3 är den absolut enda radiostationen som går att lyssna på i mer än 1 timme i sträck. Försökte ju med både Rix och Mix en stund vardera men vafan spela samma jävla låt 3 gånger inom loppet av en timme är det de kallar Sveriges bästa musikmix? Min mormor mixar fan bättre än så.

Lite tråkigt att jag missade 18-årspardey i Mullsjö pga av denna överambitiösa dag. Men jag tackar la kanske mig själv när cashen rullar in...

Taggar Helsingborg för fulla muggar dessutom, känns som det kan bli en udd avesome!



Nigga please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0